2011年4月23日星期六

:: I'm really BODOSTUPIDO girl =='

:: Holla Bloggie , Holla All My Friends , Holla Malaysia ^^

di pagi yang indah ini , saya sedang meng-update blog saya yang sudah agak lama terbiar tanpa khabar berita (:

saya agak miss kepada my home , my car , my bathroom , my room , my supershinee lappy , my garden , my TEDDY bubutta and so on ^^

p/s : walaweyy , gua chakap macham pembace berita TV3 la wey :D

hoho . ok pendek kate , aku rindu kat sume bende yangg ade kad ruma aku , termasuklah periukbelange , pingganmangkuk , peti ais .
paleng penting ... aku rindu BEBELAN mama aku !
HEHE :)
mummy , when can I get your BEBELAN back ? :D


hihi . eyy sume .
aku ad bnyk stury tao :P
antarenye , pasal aku clesh nun uz uzz .

ClesH : 19 ApRiL 2o11
PuncaII : adee orangg chakap kad aku ,
           uz uzz to >>
        a) couple nun aku tida serious =='
        b) happy gela bile aku cleshkan dy KALI pertame >.<
        c) uz uzz chakap kad dy 'aman sikedd hidop aku' ble aku
              tade :(
        d) lagi OK lao aku ta couple nun dy .

wahh , sangadd la sedyh aku pabila buda to chakap kad aku macham to .
rase cham ...
'STUPID'

ya , betol , mmg etho perkataan paleng sesuai .
i'm bodostupido girl :(

faham-II je la korang , knp aku bilang aku bodostupido =='

slpas aku CLESH nun dy ,
ad 2 orang buda form5 minta couple =='

then membe-II uzair pk aku cleshkan uz uzz sebab
aku NA COUPLE NUN BUDA FORM5 !
uzair pun pk cham to =='

hellooo , anda gila ke ?
mane mungken saie buad cham to =='

saie takan cleshkan uz uz lao tade reason la .

just kebetulan je to , aku clesh then buda fom5 to =='

aku tatao na akp pe nun dyoang .
yangg sorang buda fom5 to , dy da minat aku lame da , sblum uz uzz coup nun aku >.<
sorangg lagi , baru jee minat kad aku .

perh , da la dyoangg membe .
lao aku coup sala sorangg ?
nanty kang , jadi PROBLEM pule =='

so aku akap la kad dyoang ,
aku lum SEDIA na accept .

stiap ary buda to dtg jumpe aku ,
dy tanye 'sudi ke tak'
adoiyai .

serba salah gela aku =='

actually , aku TAKNAK :(

ditambah pule membe-II uz uzz perli aku , dyoang akap
azim : uzair da ade coup kad doe . yangg baru smlm dy coup kul 2pagi . . wahh . buda to upenye da lame minat uzer .
arab : a'ah doe . lawa gela kan awek uzer yang baru to . .

*p/s : memangg aku ta puas aty ,
setiap kaly nampak aku jee , dyoangg mule la akap , awek uzair la , itu la ini la =='
MACHAM SENGAJE jee ann .
elakkan je kad situ kne penyepak FREE =='
agpun , tade CHARGE un an lao na sepak org >.<

then , dsbbkan member-II uzair asek PERLI aku ...
aku punn berfikir , NA ke TANAK couple yangg laen ?
aku da reject sorangg buda form 5 neyy ha =='

so tinggal yangg satu lagi !
dy pandai maen GITAR :)
aku sukee laky yangg pandai maen GITAR (:

terpikat ? ohh no la actually =='

then kufikir punye fikir ,
aku HARUS lupekan MOHD UZAIR . .

carenye ?
a) COUPLE dengan orangg laen .. (tp.......)
b) BUAD cham aku da ta syg dy , (but act still syg) =='
c) JAOH kan diri dari dy .. (hari-II aku nmpk dy)
d) SAYANGI couple baru .. (mchm mn na syg?)
e) JANGAN amek tahu pasal uz uzz lagi ! (tapi tetap amek tao)

ini , saie beri lagu untuk awak , uz uzzz :(
BUKAN DIRIKU - SAMSONS .
Setelah kupahami
Ku bukan yang terbaik
Yang ada di hatimu

Tak dapat kusangsikan
Ternyata dirinyalah
Yang mengerti kamu
Bukanlah diriku

Kini maafkanlah aku
Bila ku menjadi bisu
Kepada dirimu

Bukan santunku terbungkam
Hanya hatiku berbatas
Tuk mengerti kamu
Maafkanlah aku

Walau kumasih mencintaimu
Kuharus meninggalkanmu
Kuharus melupakanmu
Meski hatiku menyayangimu
Nurani membutuhkanmu
Kuharus merelakanmu

Dan hanyalah dirimu
Yang mampu memahamiku
Yang dapat mengerti aku

Ternyata dirinyalah
Yang sanggup menyanjungmu
Yang lama menyentuhmu
Bukanlah diriku
lagu ke dua : DAN BILA ESOK - SOFAZ
Di dalam hati selalu tersimpan
rasa yang takkan pernah bisa ku ungkapkan
kau diam tanpa kata
saatku ungkap semua rasa

Di saat ku ingin dekat denganmu
kau semakin jauh meninggalkanku
dan kau diam tanpa kata
saatku ucap semua rasa

Dan bila esok kita kan bertemu kembali
masihkah ada ruang di dalam hatimu
tuk cinta yang pernah kita miliki
tuk selama-lamanya

Dan bila esok kita kan bertemu kembali
masihkah ada waktu untuk mencinta dirimu
tuk bisa menjagai hati ini
tuk selama-lamanya

Girl : Mungkinkah esok kita kan bertemu kembali
masihkah ada ruang di dalam hatiku
untuk cinta yang pernah engkau miliki
untuk selama-lamanya

Dan bila esok kita kan bertemu kembali
masihkah ada ruang di dalam hatimu
untuk cinta yang pernah kita miliki
tuk selama-lamanya

Dan bila esok kita kan bertemu kembali
masihkah ada waktu untuk mencinta dirimu
untuk bisa menjagai hati ini
tuk selama-lamanya

Dan bila esok kita kan bertemu kembali
masihkah ada ruang di dalam hatimu

Untuk cinta yang pernah kita miliki tuk selama-lamanya . .

lagu ketiga : CINTAKU DIPERMAINKAN - APIT

Tidak kah engkau tahu sayang
Betapa ku sayang padamu
Kerna kau insan yang ku cinta
Untuk selama lamanya

Tapi disebaliknya apa
Yang kau berikan pada ku
Kasih dan sayang ku tiada
Pilunya di hatiku ..

Kini kau berubah
Kau tak seperti dulu
Mengapa sayang mengapa
Engkau jadi begini ..

Kini aku menyesal menyintaimu
Kerna cintaku dipermainkan
Secukup cukupnya..

Hampalah diriku dalam percintaan
Kau membuat ku tidak mahu cinta lagi sayang..

Mengapa engkau permainkan
Cinta yang sudah kita bina
Kini kalau tak sayang lagi
Berterus terang padaku

Jangan lah engkau menyeksaku
Tak sanggup lagi ku menanggung
Dugaan cinta yang ku beri
Terhadap diriku
Sakitnya hatiku
Sampainya hatimu..
Kau tidak melayan diriku
Seperti dahulu ..

Cuba kau rasa kan lah apa yang ku rasa
Kini pasti kau juga akan
Menyesali cintaku ini..

Kini airmata pun mula mengalir
Engkau maseh belum berubah rubah
Engkau tetap sama..

lagu keempat - When you're gone .

I always needed time on my own
I never thought I’d need you there when I cry
And the days feel like years when I’m alone
And the bed where you lie
is made up on your side
When you walk away
I count the steps that you take
Do you see how much I need you right now?
When you’re gone
The pieces of my heart are missing you
When you’re gone
The face I came to know is missing too
When you’re gone
All the words I need to hear to always get me through the day
And make it OK
I miss you
I’ve never felt this way before
Everything that I do
Reminds me of you
And the clothes you left
they lie on my floor
And they smell just like you
i love the things that you do
When you walk away
I count the steps that you take
Do you see how much I need you right now?
When you’re gone
The pieces of my heart are missing you
When you’re gone
The face I came to know is missing too
And when you’re gone
The words I need to hear to always get me through the day
And make it OK
I miss you
We were made for each other
Out here forever
I know we were
Yeah Yeah
All I ever wanted was for you to know
Everything I do I give my heart and soul
I can hardly breathe, I need to feel you here with me
Yeah
When you’re gone
The pieces of my heart are missing you
When you’re gone
The face I came to know is missing too
When you’re gone
The words I need to hear will always get me through the day
And make it OK
I miss you

:: I lovee My Friends ! :*

:: FRIENDSHIP (:

:: FRIENDSHIP (:

:: DOMO kun sayanggg XD

:: DOMO kun sayanggg XD
:: chumell kan domo neyy ? wane pink pulak tuhh . *ahh tergodee aku !* hehe XD

:: the key of LOVEE :)

:: the key of LOVEE :)
:: I really lovee youu . I won't let youu go =='


:: I'm Broking :(

:: I'm Broking :(
:: ѕι¢к σƒ ¢яуιηg (⋋▂⋌) Sedih Sedih Sedih ==' *cinta ... jangan kaw pergi !!


:: You're my hunny bun, sugar plum, pumpy upmy upmy upmkin....you're my sweetie pie . you're my cuppycake , gumdrop , shyummkums pure..The Apple of my eyes ! And I love you so, and I want you to know..that i'll be right here . And I love to sing , this song to you .. cause you are so .. DEAR ! (LALALALA)