2011年5月1日星期日

Cinta Egois ?

:: Hollaa Peeps (;
Ayka's Here (:

Mao Update Blog Ag Neyy . .
HEHE , Sorry menyemakk lagi shekalyy :(

aku sedyh Today .
so tadi aku punn buad laa satu lagu baru . .
tajuk dy 'cinta egois' .
*ceehhh tajuk cham jiwangg?*

Haa Memangg exactly anda tepat sekali
(sendiri tanye sendiri jwb ke?)

Hee =='
Tajuk jee cham jiwangg !
Tapii bilee korangg da dengar lagu tu ,
lagu to sbnrnyee Rockk aww ! Yeah !
Fuyooo !

Jalan lagu dy mule-II cham slow skedd ,
(lagu pun ade jln ae?)
Pastu nak masok tgh2 tuuu Kerock'kan sudah bermulee .
(wahh nok start doh nihh)
Pastu last-II laguu to unnn sloww balekk =='

manee aku dapad lagu neyy ?
Haa , soalan yangg tersangat la bagus and tak susah untuk aku jwbb . .
(fuhhh , soalan exam lagi susaaa)

Aku dapad Tajuk lagu neyy dari sebuah buku komik korea yang penah aku bace . .
Serious bhaii , komikk too memangg buad aku nanes !
Sedihh sangad sangad sangadd aww >.<
(eeeyuuu gembengnyeeee)

tajuk komik tuh , 'cinta egois'
author dy Yukii Yamada
jalan cite dy ......
(ok biarr aku buad Intro sikedd tntg jln cite komik tuu)
(lari dr tajukk ke?)

cerita ini mengisahkan tentang dua lelaki dan seorang gadis .
mereka bertiga bersekolah di sekolah yang sama .
Watak pertama , Yuka Denmansai ,
* seorang gadis yang baik , periang dan pelik*
Watak kedua , Taro Yamashi ,
* seorang lelaki yang baik , menyukai Yuka dalam diam
dan selalu berada disisi Yuka .
Watak ketiga , Goza Wamada ,
* seorang lelaki yang telah jatuh cinta kepada Yuka , aktif dalam sukan , dan egois .

Yuka dikatakan pelik oleh semua lelaki kerana dia mempunyai soalan yang pelik .
Yuka : Jika ada 2 pilihan sama ada awak mahu selamatkan diri saya atau diri awak , mana yang akan awak pilih ?

lelaki akan jawab 'AWAK'
dan Yuka pun akan menangis dan berkata 'tidaakkk , awakk tidakk bole menjadi teman hidup saya'

Sebenarnya , yuka tidak mahu lelaki menjawab menyelamatkan dirinya kerana bagi dia , untuk menjaga dia lelaki itu haruslah
pandai menjaga diri dahulu .
yuka tidak mahu seseorang lelaki itu didalam masalah disebabkan dirinya .

Gazo telah lama memendam perasaan kepada yuka .
tetapi malangnya , yuka tidak mengetahui perkara itu dan hanya menganggap gazo sebagai teman baiknya dan tak lebih dari itu . .
Gazo sentiasa membuad yuka gembira dan membuatkan yuka rasa senang berkawan dengan gazo .
Disaat gazo membuat keputusan untuk meluahkan perasaannya ,
datanglah Taro .
yuka merasakan pelik bila bersama taro .
yuka menyedari bahawa dia sudah jatuh cinta kepada taro .
sejak dari itu , yuka tidak lagi mempedulikan gazo .

Suatu hari , taro memberitahu bahawa dia menyukai yuka .
dan yuka berasa sangat gembira oleh kerana cintanya terbalas .
Disaat cinta mereka bersemi ,
halangan melanda .
yuka diberitahu pelbagai cerita tentang taro .
hatinya perit dan dia menangis ketika itu .
tetapi dia menyembunyikannya ,
dan masih menjalani kehidupan seperti biasa ,
bersama dengan taro . .

kali kedua , yuka diberitahu lagi perangai sebenar taro .
Luluh hatinya , tuhan saja yang tahu .
Yuka membuat keputusan untuk pergi meninggalkan taro =='

gazo mengetahui perkara itu dan menemani yuka .
akhirnya , gazo memberitahu bahawa dia sudah lama menyukai yuka .
yuka tergamam dan . .
menerima gazo walaupun dia sebenarnya tidak mempunyai perasaan kepada gazo .
kerana dia masih mencintai taro !

Saat dia mencuba untuk menyayangi gazo ,
taro datang dan memberitahu dia masih menyayangi yuka .

apakah kesudahannya ?
(wahai anak2ku..adakah ibumu ini...)
perh , lari dr tajuk la siaaa' XD

Haha . aku cite macham pentafsir cerita la :D
bahaha^^
ade gaye nak jadi pelakonn neyy :P

Hahah aku bajed lagi bajed lagi XD
dahh dahh ,
panjang kate lagu baru aku to aku amek sempena cite cinta egois .
pendek kate pule , aku ade lagu baru .

haa , tu jee sebenarnye motif aku update blog . .
just na akp jee aku ade buad lagu baru .
tetibe , tut tutttt jadi pnjg pulak dah cite aku neyy .
Hiyaa , ayka ayka =='

:: I lovee My Friends ! :*

:: FRIENDSHIP (:

:: FRIENDSHIP (:

:: DOMO kun sayanggg XD

:: DOMO kun sayanggg XD
:: chumell kan domo neyy ? wane pink pulak tuhh . *ahh tergodee aku !* hehe XD

:: the key of LOVEE :)

:: the key of LOVEE :)
:: I really lovee youu . I won't let youu go =='


:: I'm Broking :(

:: I'm Broking :(
:: ѕι¢к σƒ ¢яуιηg (⋋▂⋌) Sedih Sedih Sedih ==' *cinta ... jangan kaw pergi !!


:: You're my hunny bun, sugar plum, pumpy upmy upmy upmkin....you're my sweetie pie . you're my cuppycake , gumdrop , shyummkums pure..The Apple of my eyes ! And I love you so, and I want you to know..that i'll be right here . And I love to sing , this song to you .. cause you are so .. DEAR ! (LALALALA)