2011年5月31日星期二

:: menyesal =.=

:: heii and assalamualaikum to all muslims .

pepagi neyy aku daa bangun n mao update blog aku neyy .
rinduu gela bhai nun bloggie aku neyy .
cian gelaa bub aku buad blog aku cham ta wwujud jee .
actually bukan niat un , but , aku skg maken busy =.=

Ocay , aku nak share story .
sekaligus mao minta pendapadd .
lao ase nak bagi pendapad tu , leave your's in my chat box ok !
thanks la korangg .

um .
shemalam (isnin) ptg , aku ad gak la bertengkar dengan si dia . siape namenyee ?
rahsia boleeee ! tapi aku just namekan dy si 'a'
okay , aku gadoh bub si 'a' akap aku text nun di 'b' .
whattheheck ?
akuu mmg la text tapi aku layan dy kasar tahu =='
jahad kan akuu ! jahadd kan !
siap panggel wa - lu lagii :(
awa jehh tatao =.=
then malamnye pula , tergerak hati saie mao nanye satu bende neyy , 'awa isap rokok lagi ta'
then dy akap 'eh . tade lha ! stop-2 .'
aku un akap 'oh .' tu jee yg aku reply . then dy akp 'knpe ?' aku ckp 'nanye je .' nta aku tatao nape hati aku ase ta sdp jee mse tu , so aku ta bp nak reply yangg ok-2 .
then dy akap ' knp neyy yank ?'
aku jawab ' em =.= '
dy ckp ' ney msty psal smoking tadi kan ?'  aku
 jwb 'tade pape lha :( '
then . . dy un ckp dy still smoking but da kurang :(
korangg tahu , aku rase cham na hempap pale aku neyy kad batu jehh mase tuuu ! =.=
erghhhhh .
sebab dy kan da janji denun aku takkan merokok lagi .

kepade awak !
awak tahu tak saie terkilan gila dekat awak !
kenapee ?
sebab awak !
awa da janji kan denun saie mse saie kad trengganu ary tuhh !

awakk !
sampai hati awak yee =.=
its okay lao awa tamao dengar pun ,
i know saie bukan sesiapee pade awak , kan !
saie suroh awak stop ary tu un sebab i love you !
lao saie ta sygg awak , da lame saie biarkan !
then awa bolee berisiko kne pnyakit kronik or w.e laa !

yangg kedua nyee ,
awa ckp smlm awak tak penah menduakan saie . .
ade saie ckp awa penah ?
saie tahu awak tak penah !
tapi tak mustahil la awakk !
sebab awa da penah mungkiri janji awa kan .
so mmg tak mustahil ap yang ite da penah janji awa akan mungkiri lagi =.=
termasuk la awak akn mduakan saie nanty .
heii , siape tahu kan ?
Tuhan jee yang tahu wak !

Awakk perlu tahu neyy , saiee sayangg awak bagai nak rak !
okay fine , awak jee yang tatao ! :'(

yee . saie mmg text nun si 'b' , tapi saie text nun dy gunee bhse kasar ! pashtu tak pasal-2 saie maki dy ! padahal dy tade buad slh un ! jahad betoll kn saie neyy kad org laen ? sdgkn saie tahu buda tu syg saie gile-2 n sanggup toreh name saie kad tgn dy !
tp saie buad dy cham sampah je !
semate-2 demi sape ?
demi awak jugak !
saie ttp pegang pade janji saie pade awak !
LAO BEGINI lah carenye awak buad saie ,
saie bolee ase menyesal seumur idup saie nty !
kenape saie sygg awak ?
knpeeee :'(

*susahh saie nak maafkan awak =.=
*saie takod lao saie da maafkn awa , saie da taley nak sygg awak cham dlu lg :(
*saie benci ditipu :'(


saie bagi kadd awak lagu neyy ,
'tak ku sangka tak ku duga-apit'

malam...
ku tidur tak lena
teringatkan dirimu
terimbas kembali kenangan lalu
alangkah indahnya bersamamu

mengalir air mataku
menemani malam sepiku
ku rindu saat bersamamu
sukarnya ku untuk melupakanmu

dahulu engkau berikan cinta
mengapa kini engkau berubah
manakah janji akan setia menanti

jikalau engkau tak lagi cinta
katakan saja aku tak kisah
dari kau terus membuat ku menunggu
tak ku sangka
tak ku duga

perpisahan yang akan melanda
dah ku cuba
pertahankan
namun dirimu pergi jua

cintamu bagaikan rembulan
yang hadir bila malam menjelang
kau hilang bila siang mendatang
begitulah sikap mu oh syg

kau lontar cintaku ditepian
ku bagaikan hanyut di lautan
yang lemas di dalam percintaan
dipukul gelombang keresahan

~dahulu engkau berikan cinta
mengapa kini engkau berubah
manakah janji akan setia menanti

jikalau engkau tak lagi cinta
katakan saja aku tak kisah
dari kau terus membuat ku menunggu
tak ku sangka
tak ku duga

perpisahan yang akan melanda
dah ku cuba
pertahankan
namun dirimu pergi jua

cintamu bagaikan rembulan
yang hadir bila mlm menjelang
kau hilang bila siang mendatang
begitulah sikap mu oh syg

kau lontar cintaku ditepian
ku bagaikan hanyut di lautan
yang lemas di dalam percintaan
dipukul gelombang keresahan

mengalir air mataku
menemani mlm sepiku
ku rindu saat bersamamu
sukarnya ku untuk melupakanmu


:: I lovee My Friends ! :*

:: FRIENDSHIP (:

:: FRIENDSHIP (:

:: DOMO kun sayanggg XD

:: DOMO kun sayanggg XD
:: chumell kan domo neyy ? wane pink pulak tuhh . *ahh tergodee aku !* hehe XD

:: the key of LOVEE :)

:: the key of LOVEE :)
:: I really lovee youu . I won't let youu go =='


:: I'm Broking :(

:: I'm Broking :(
:: ѕι¢к σƒ ¢яуιηg (⋋▂⋌) Sedih Sedih Sedih ==' *cinta ... jangan kaw pergi !!


:: You're my hunny bun, sugar plum, pumpy upmy upmy upmkin....you're my sweetie pie . you're my cuppycake , gumdrop , shyummkums pure..The Apple of my eyes ! And I love you so, and I want you to know..that i'll be right here . And I love to sing , this song to you .. cause you are so .. DEAR ! (LALALALA)