2011年7月15日星期五

Pmr's fever

:: Assalamualaikum .
Hi korangg ^^
Da lame kan akuu ta update blog neyy ?
Rasee rindu lha pulak :D
Akhernyee , aku ade mood utk meng-update :)
Aloloo , ciannyee blog akuu neyy da terbiar :)

Let's start my story .
Akuu kann ,,, da rase kan ,,, 'getarannye' ...
Ehh , bukan 'getaran vibrant' kee , getaran kejadah kee ,
tapi getaran peperangan ...
pade 4 October nanty , akuu akan g 'berperangg' .
Fuhh , aku takodd nty aku resah jee mse masuk 'medan berperang' tuhh .
bukan berperangg apee , berperangg dengan kertas soalan PMR ...
da rase PMR's fever da neyy .... omg !

nampak jee appearance aku cham 'relex , tenang jeee '
cham tade pekse besar jeee !
tapi masya-Allah ,
dalam hati akuu ,
Tuhan jelahh tahu .

Masakan taknyee ,
student pmr manelaa ta takodd ,
PMR kan penentu utk ke skolah menengah tinggi .
lao dapat result terukk ,
silap-2 ary bulan ,
kne tendang skola da satu ,
pstu na g 'sbp' ke 'mrsm' ke , sume ta layak .
yangg layaknye cume dpad masok ke sch buda-2 usual jee .
tak pun .... masuk 'KM' balek .
tanak akuu !


aku da la dari form one maen-2 .
ta study btul-2 .
form two lagi lha .
merayap je kerja .
da tu , form three punn same .
harap je 'pembimbing rakan sebaya' sch .
tapii asyik buad rekod disiplin jee ,
da laen maknee da 'prs' tu ...
aku da jadi cham ....
penjahanam rakan sebaya da !

aeshh , ape seyy aku neyy ...
hee .
ape-2 la , yang pentingnye skg ,
aku da kene rush before time is running outt !
as the saying goes , i will 'burn the midnight oil' ...
and be a 'nerd' girl ...

'all work and no play make Jack a dull boy' ...
haa , ta kesaa , asalkan aku dapad pmr 8A .
nak gitar baruuu !!!!!!

p/s : pengajarannya disini adalah kita hendaklah sentiasa bersedia dan jangan buat kerja at eleventh hour (last-minute) .

ocayy lha korangg ,
nanty insya-allah lao ade mse , aku update lg :)
Bye dan assalamualaikum semua ^^

:: I lovee My Friends ! :*

:: FRIENDSHIP (:

:: FRIENDSHIP (:

:: DOMO kun sayanggg XD

:: DOMO kun sayanggg XD
:: chumell kan domo neyy ? wane pink pulak tuhh . *ahh tergodee aku !* hehe XD

:: the key of LOVEE :)

:: the key of LOVEE :)
:: I really lovee youu . I won't let youu go =='


:: I'm Broking :(

:: I'm Broking :(
:: ѕι¢к σƒ ¢яуιηg (⋋▂⋌) Sedih Sedih Sedih ==' *cinta ... jangan kaw pergi !!


:: You're my hunny bun, sugar plum, pumpy upmy upmy upmkin....you're my sweetie pie . you're my cuppycake , gumdrop , shyummkums pure..The Apple of my eyes ! And I love you so, and I want you to know..that i'll be right here . And I love to sing , this song to you .. cause you are so .. DEAR ! (LALALALA)